wrapper

Ξεπέρασαν τις 21.607 οι κλήσεις πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής για ενημέρωση σχετικά με τον κορωνοϊό και καταγγελίες φαινομένων αισχροκέρδειας

 

 

Γ. Πατούλης: «Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιουργούμε ασπίδα προστασίας και υποστήριξης των πολιτών»

pinakas 1110Μεγάλη συνεχίζει να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει  η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110.

Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα το απόγευμα οι ενδιαφερόμενοι που έχουν απευθυνθεί σε αυτό ξεπερνούν τους 21.607.

Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, ένας στους δύο πολίτες (48%) απευθύνεται στον τετραψήφιο αριθμό 1110 προκειμένου να ζητήσει πληροφορίες για ιατρικά θέματα. Επιπλέον ένα 7% ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, ενώ το 41% απευθύνεται στο τηλεφωνικό κέντρο για θέματα κοινωνικής παρέμβασης.  Τέλος 3,8% καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.

Όπως φαίνεται από τη στατιστική ανάλυση του προφίλ των πολιτών οι 6 στις δέκα είναι γυναίκες (59%) και οι 4 στους δέκα, άνδρες (41%). Σε επίπεδο γεωγραφικής ανάπτυξης οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από την Αττική 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:

«Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιουργούμε ασπίδα προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Παράλληλα, διαπιστώνουμε την ανάγκη των πολιτών να επικοινωνήσουν με ιατρούς και να τους δοθούν κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Για το λόγο αυτό παράλληλα καταγράφουμε τις ανάγκες των ευπαθών ομάδων που χρειάζονται  άμεση φροντίδα και υποστήριξη. Ενωμένοι δίνουμε την εθνική μάχη».

Επισυνάπτεται πίνακας στατιστικής ανάλυσης

Attachments:
ΑρχείοΜέγεθος αρχείουΤελευταία Επεξεργασία
Download this file (pinakas 1110.jpg)pinakas 1110.jpg93 kB2020-03-31 10:34

Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Νότιου Τομέα Αθηνών

Τηλέφωνα: 213 2129101, 213 2129104, 213 2129105, 213 2129106, 213 2129110 και 213 2129117
Fax: 213 2129121
e-mail: id.nta@patt.gov.gr

Πριν εκτυπώσετε αυτό το άρθρο, σκεφθείτε το περιβάλλον!

A- A A+
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο patt.gov.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.