190405 fvw 5KJ5216Ακόμα μία σημαντική δράση για την προώθηση της Αττικής στην τουριστική αγορά της Γερμανίας πραγματοποιήθηκε από 27 έως 31 Μαρτίου 2019 στην Αθήνα, με τη διοργανωτική σφραγίδα της Περιφέρειας Αττικής, σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το FVWMedien, το μεγαλύτερο μέσο επικοινωνίας για τον Τουρισμό στη Γερμανία, αλλά και με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ.

Το «FVW Workshop AthensAttica 2019» συγκέντρωσε στην Αθήνα 40 τουριστικούς πράκτορες της Γερμανίας και tour operators μεταξύ των οποίων οι: TUI Γερμανίας, Attika Reisen, DER Touristik, LMX Touristik κ.ά., οι οποίοι για τέσσερις ημέρες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη η αυθεντική Αθήνα και ολόκληρη η Αττική, να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις για την ενίσχυση του γερμανικού εισερχόμενου τουρισμού, αλλά και να θέσουν τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες και συμφωνίες.

Στο συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2019, πλήθος σημαντικών ομιλητών, μεταξύ των οποίων ειδικοί ερευνητές της τουριστικής αγοράς, και η συντακτική ομάδα του FVW, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη, κ. KlausHildebrand, καθώς και εκπρόσωποι τουριστικών φορέων και επαγγελματιών της Αττικής, ανέπτυξαν θέματα, όπως η συγκριτική ανάλυση της Αθήνας σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς, οι τάσεις της γερμανικής αγοράς στα επαγγελματικά ταξίδια, οι επιλογές και επιθυμίες των καταναλωτών από τον προορισμό, η δυναμική και οι εξελίξεις στις αερομεταφορές, η ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού, οι προτάσεις των tour operators για την Αθήνα και την Αττική, καθώς και των travel agents για την καλύτερη πώληση και προβολή του προορισμού. Μία ημέρα γεμάτη ενδιαφέρουσες συζητήσεις και networking, με πολύ καλό ρυθμό και σε εξαιρετικά θετικό κλίμα, που έδειξε ότι η σύγχρονη Αθήνα, και η πολυσχιδής Αττική εν συνόλω, θα πρέπει να γίνει περισσότερο προσιτή και οικεία στους Γερμανούς επαγγελματίες του Τουρισμού.   

Στην εναρκτήρια ομιλία της, η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, παρουσίασε με αναλυτικό τρόπο τις μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η Αττική ως σύνολο επιμέρους προορισμών για διακοπές σύντομης διάρκειας, όλες τις εποχές του χρόνου.

Η κα Δημοπούλου ανέπτυξε τα χαρακτηριστικά των ώριμων γεωγραφικών και θεματικών τουριστικών προϊόντων, που διαχέονται σε ολόκληρη την Περιφέρεια, και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Αττικής για τον επισκέπτη, ενώ τόνισε την ανάγκη μιας πιο δυναμικής στο εξής προσέγγισης της γερμανικής αγοράς, με περισσότερες δράσεις τουριστικής προβολής, όπως είναι η διοργάνωση περισσότερων fam / presstrips και roadshows, απαραίτητων για την ενημέρωση της αγοράς. Μία προσπάθεια που έχει ήδη φέρει καρπούς και έχει συμβάλει στην αναπτυξιακή δυναμική του Tουρισμού στην Περιφέρεια Αττικής κατά τη διάρκεια των τελευταίων 4,5 χρόνων.

Στις εργασίες του συνεδρίου συμμετείχαν με εισηγήσεις τους, μεταξύ άλλων, ο αν. Γ.Γ. του ΕΟΤ, κ. Γιάννης Γούλιας, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού, κ. Τιμόθεος Ανανιάδης, η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ύδρας, κα Μαρία Κλαδάκη-Πιερρουτσάκου, η General Manager του Athens Convention & Visitors Bureau, κα Ελίζα Τσολάκου, η Γενική Διευθύντρια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κα Αγνή Χρηστίδου, η οποία έκανε και μία σύντομη παρουσίαση του «Ελληνικού Πρωινού», έργο του ΞΕΕ για την πιστοποίηση και προώθηση της ελληνικής γαστρονομικής κληρονομιάς.

Στο πλαίσιο του «FVW workshop Athens-Attica 2019», οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν κλασσικά και σύγχρονα αξιοθέατα της Αττικής, να γνωρίσουν κάποιες από τις τουριστικές υποδομές της περιοχής και τις δυνατότητες για ψυχαγωγία και αγορές, να περιηγηθούν στο θαλάσσιο μέτωπο και να αποκτήσουν βιωματικές εμπειρίες σε σχέση με την τοπική γαστρονομία και τον πολιτισμό. Με την επίσκεψη και φιλοξενία τους στην Αττική, οι μεγαλύτεροι decisionmakersτου γερμανικού τουρισμού αποκόμισαν μία πρώτης τάξεως «hands-onexperience» της αυθεντικότητας, όχι μόνο της Αθήνας, αλλά και πολλών σημείων της Αττικής. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη εκδήλωση απολαμβάνει μεγάλης αποδοχής από τους εκπροσώπους του τουρισμού της Γερμανίας, και συνεισφέρει σημαντικά στην προβολή και καθιέρωση του επιλεγμένου προορισμού διεξαγωγής του στη γερμανική τουριστική αγορά, στη διαμόρφωση θετικής εικόνας για τον προορισμό και στη διερεύνηση λύσεων για την τόνωση των πωλήσεων.Οι διοργανώσεις ανάλογης εξωστρέφειας έχουν υψηλή προστιθέμενη αξία για την τουριστική προβολή ολόκληρης της Αττικής, καθώς αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τη μοναδικότητα των επιμέρους προορισμών της, από τη μητροπολιτική Αθήνα μέχρι το παραλιακό μέτωπο και τα κοντινά νησιά της Αττικής.

Στόχος μας για το επόμενο διάστημα, είναι να προβάλουμε την Αττική επαρκώς και με στοχευμένο τρόπο στη γερμανική αγορά, που κυρίως ταξιδεύει για «ήλιο και θάλασσα».  

Χορηγοί του eventήταν η Aegean Airlines (μεταφορές), το Athenaeum Intercontinental Athens Hotel (φιλοξενία διαμονής) και το Wyndham Grand Athens (φιλοξενία συνεδρίου), ενώ την εκδήλωση υποστήριξαν ο ΣΕΤΕ, η MarketingGreece, η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής, Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB), ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και πολλοί άλλοι φορείς και επιχειρήσεις.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (rar) RAR 2,00 MB18/08/21 07:46:37
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (pdf) PDF 419,96 KB18/08/21 07:46:37