wrapper

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προκειμένου να στελεχωθεί, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 του ν.2671/1998 (Α΄/289) όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 122 του ν.4199/2013 (ΦΕΚ 216 Α΄/2013),την παρ.1 του άρθρου 55 του ν. 4155/2013 (Α'/120), την παρ.13 του άρθρου 185 του ν.4070/2012 (Α΄82), την παρ.15 του άρθρου 10 του ν.2898/2001 (Α΄71), την παρ.2β του άρθρου 10 του ν.2801/2000 (Α΄/46), καθώς και τις διατάξεις της παρ.10 του άρθρου 21 του ν.2738/1999 (Α΄/180), το Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών (Τομέας Μεταφορών και Δικτύων) του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που εδρεύει στην περιοχή του Παπάγου με δέκα έξι (16) Επιθεωρητές-Ελεγκτές, προσκαλεί:
α) τους μόνιμους και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλους δημοσίων υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ, με βαθμό τουλάχιστον Δ΄ και δωδεκαετή (12) αναγνωρισμένη δημόσια υπηρεσία,
β)τους αποφοίτους της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης με τετραετή (4) τουλάχιστον υπηρεσία μετά την αποφοίτησή τους, οι οποίοι έχουν διακριθεί για την επαγγελματική τους κατάρτιση, την υπηρεσιακή επίδοση και το ήθος τους και
γ) τους υπαλλήλους από τις ελεγχόμενες Υπηρεσίες και Οργανισμούς που παρέχουν υπηρεσίες ευθύνης του τομέα Μεταφορών και Δικτύων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ, με βαθμό τουλάχιστον Δ΄ και δωδεκαετή (12) αναγνωρισμένη υπηρεσία,
οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποσπασθούν ή τοποθετηθούν (προκειμένου για υπαλλήλους του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κατόπιν επιλογής) στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών για τρία (3) έτη, με δυνατότητα παράτασης μια ή περισσότερες τριετίες, να υποβάλλουν αίτηση στο ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων : 12/11/2013 - 03/12/2013

Attachments:
ΑρχείοΜέγεθος αρχείουΤελευταία Επεξεργασία
Download this file (YPOMEDI.pdf)Έγγραφο ΥΠΟΜΕΔΙ80 kB2013-11-25 11:35
A- A A+
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο patt.gov.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.