wrapper

Γνωστοποιούμε,ότι την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 14.30 μ.μ στο γραφείο της Δ/νσης Οικονομικών Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής (4ος όροφος επί των οδών Τρώων 1 και Χαλκίδος στο Περιστέρι), θα διενεργηθεί δημόσια κλήρωση, μεταξύ των υπηρετούντων υπαλλήλων (που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις συμμετοχής στα παρακάτω  συλλογικά όργανα) της Περιφερειακής Ενότητας του Δυτικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής για την ανάδειξη των μελών που θα συγκροτήσουν τις κάτωθι αναφερόμενες επιτροπές:

α)Τριμελής  Γνωμοδοτική Επιτροπή Αξιολόγησης διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών , με εκτιμώμενη αξία άνω των 60.001 €, χωρίς ΦΠΑ ,της ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής.

β)Τριμελής Γνωμοδοτική Επιτροπή Αξιολόγησης διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών , με εκτιμώμενη αξία κάτω των 60.000 €, χωρίς ΦΠΑ ,της ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής.

γ)Τριμελής Γνωμοδοτική Επιτροπή Αξιολόγησης Ενστάσεων διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών , με εκτιμώμενη αξία κάτω των 60.000 €, χωρίς ΦΠΑ ,της ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής.

δ)Τριμελής Επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών των Δ/νσεων :Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ανάπτυξης, Οικονομικών, Τεχνικών Έργων και του Γρ. Αντιπεριφερειάρχη, της ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών.

ε)Τριμελής Επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών των Δ/νσεων :Αγρ. Οικονομίας & Κτηνιατρικής, Υγειον. Ελέγχου & Περ. Υγιεινής  και Δημ. Υγείας & Κοιν. Μέριμνας, της ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Ακολουθεί το αρχείο της Γνωστοποίησης.

Attachments:
ΑρχείοΜέγεθος αρχείουΤελευταία Επεξεργασία
Download this file (170123_gnostopoiisi_klirosis_epitropes_DT.pdf)ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ152 kB2017-01-23 11:26
A- A A+
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο patt.gov.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.